Jag önskar det slutade regna och började snöa istället. Det är finare.

Jag önskar jag kunde äta hur mycket jag ville utan att bli tjock.

Jag önskar luften var ren.
Önskar det inte fanns några bilar.

Att jag hade en flygande matta

Önskar att jag klarade den förb****de kemitentan idag och att jag slipper göra den, om igen. Jag orkar inte.

Jag önskar Martin vore här.

Att farmor har det bra.

Fast mest önskar jag bara att jag bara kunde få vara. Att jag slapp.

Ett tag.

__________________________________________

I wish the rain could switch into snowflakes. Snowflakes are more beautiful.

I wish I could eat whatever I want without being fat.

I wish the air would be clean from pollution.
And that there where no cars.

That I had a flying carpet.

I wish I passed the horrible exam in chemistry today and that I don’t have to re-write it. I won’t manage.

I wish Martin was here.

That my grandmother is well.

But… mostly I wish I could just be. To not have to.

For a while.

