En skoluppgift precis inlämnad.
Så förlöst.
Den har liksom tillverkat högar av kläder jag inte tvättat, papper över hela mitt rum som inte är sorterade (olikt mig -det säger mycket), bilder i kameran som jag glömt jag tagit, SMULOR PÅ TANGENTBORDET, blogginlägg som aldrig blivit av, koftor jag inte bytt knappar på fast jag just hittat de perfekta blå knapparna efter så mycket letande. Ett humör som varit å det vresigaste. Och kanske en pojkvän som blivit lite försummad på sista tiden. Att han stått ut ibland!

Fortfarande är det tusen saker som skall pluggas in, skrivas ner, läsas in och tentas på innan terminen är slut. Jag har inte ens börjat! För att den här uppgiften lagt snigeslem på allt annat. Men nu!

  • Papperna och SMULORNA först!

___________________________________________

OH! Newborn!
Just handed in a report which have been slowing everything else down. Unwashed clothes, documents all over the place, photos I’ve forgot I took, unpublished blogposts, CRUNCHES on my KEYBOARD, those lovely blue buttons I found after searching for a long time -never fastened on my cardigan… and a temper slightly peevish. A somewhat neglected boyfriend -I’m happy he manage sometimes!
But now! Still a bunch of school work left -but the report doesn’t blur the picture any more. OFF with the crunches for a start!

