Etiketter

,

Det har varit på gång i tre år nu. Slutet. Och nu är slutet här. Förra veckan lyssnade jag på mina kamraters redovisningar och opponentskap. Intressanta allihop! Nu är de Trädgårdsingenjörer! I onsdags var jag på skolavslutning utomhus med tal och smörgås. Svinkallt var det. Jag hade gula knästrumpor och gul ylletröja på mig.

Det blev också grillning med kompisar och jättemarshmallows på kvällen.

Nu ska jag snart iväg på en sista picknick med klassen i slottsparken i Malmö. Samtidigt pågår Malmö Garden Show där klasskamraten och vännen Jenny varit med och anordnat hela kalaset. Tre andra klasskamrater är med och ställer ut sin egna designade trädgårdar/balkonger. Så kom för fasen förbi och rösta på dem!

Själv har jag valt att inte riktigt lämna Alnarp ännu. Jag åker hem nu på söndag till Göteborg, tar sommarlov och återkommer till hösten igen!

