Idag hade jag min äppeltenta. Satt på tåget fem timmar innan tentan och gick igenom äpplena för sista gången.

Jag fick tre fel på tentan och klarade mig därmed med god marginal.

Men idag var också dagen då allt bara blev … dåligt.
Jag somnade när jag kom hem från tentan. Gick ju upp fem imorse för att hinna med tåget. Sov i flera timmar. Missade därför träningen. Femte dagen som jag sagt till mig själv att träna, men så blir det inte av. Jag tränar vanligtvis varanna dag. Så nu mår jag dåligt över det.
Så har jag ingen mat hemma för jag skulle ha åkt och handlat. Istället så sov jag.
Nu kommer jag inte att kunna somna ikväll.
Så är jag arg för att Martin inte ringer och utropar i telefonen att: Jag saknar dig så mycket så jag tar tåget ner till dig nu!!! Bara sådär. Det gör han aldrig. Men jag är ju så arg hela tiden, så varför skulle han vilja det?
Arg på allt, arg på mig.
Skit.

