Etiketter

, , , , , , ,

Elsa Billgren gör ofta listor på vad hon ska syssla med under veckan som kommer. Jag är såklart inte sämre.

– Imorgon kommer mitt stora kompisgäng hit och vi ska ha superfest! Löööv it!
– På onsdag ska jag ta flyget till Marocco över dagen för att luncha med Måns Herngren. Vi ska prata Alcro färg. MÅSTE komma ihåg min nya snygga skjorta från herravdelningen på Åhlens!
– Torsdag ska oxå bli helt fantastiskt!

Oj, nu tog jag visst förra veckans lista. Sårri!

– Tisdag: Jobba. Gå på gymmet, äta, duscha. Storhandla. Stupa i säng.
– Onsdag: Sova bort hela förmiddagen, nästan glömma bort att besikta bilen och sladda in på bilprovningen tio i tolv. Lämna böcker på bibblan. Försöka äta något och sedan slappa fram till tre. Sen kanske jag och Martin ska svinga oss i Partilles lianer. Om vädret är bra.
– Torsdag: Jobba.

Träna. Cirkelfys eller SkivstångIntervall. Inte bestämt. Köpa biljett till bokmässan. Stupa i säng.
– Fredag: Tagit ledigt! Wohoo Bokmässa hela dagen! Mest föreläsningar/föredrag. Måste komma ihåg matlåda om jag ska orka. Och vatten. Träffa Kalle Zackari Wahlström, Lars Lerin, Sandra Beijer, Jan Guillou, åssåvidare.
– Lördag: Jobba. Bokmässa igen, fast med Jenny. Mest shopping. Man hinner liksom inte båda ordentligt under en dag. Hoppas fynda trädgårdsböcker. Helst träna igen. Springa. Om jag orkar. Martin fiskar hummer med sin pappa.
– Söndag: Jobba. Stupa i säng. Kanske hinna med något avsnitt med MadMen jag lånat på bibblan, alternativt spela något spel med Martin.

– Måndag: Jobba. Träna. Bästa SkivstångIntervallpasset med Theres.

